Fragment ur mailväxling 2 nyblivna morosor emellan...

Jenny till Noni 2010-02-02
Nora mår väldans mycket bättre idag och har typ varit vrålhungrig konstant. Ammammammammammammammammamma... Min bröst har blivit så jävla stora under graviditeten och amningen (j-kupa) så att jag skulle kunna amma mig själv. Jag är ju väldigt intresserad av socialexperiment och är så sjukt sugen på att amma mig själv på typ ett kafe vid lunchtid för att få se reaktionerna. Men eftersom bröstmjölk inte verkar va så jävla gott avstår jag. Men roligt hade det varit.

Noni till Jenny 2010-02-03
Jag har ju inte så mkt mjölk och vill därför inte slösa, men en skvätt i kaffet skulle jag ändå kunna avvara. Så får det bli nästa gång jag går på fik och med mig ska jag ha en dold kamera.

Jenny till Noni 2010-02-03

Amningen av mig själv känns ofta att föredra framför den jag utför med Nora eftersom jag är tämligen säker på att jag inte kommer att släppa bröstet efter en-två min och gråta hysteriskt.. Fast vem vet..

Noni till Jenny 2010-02-04
Även om du släpper bröstet efter två-tre min och gråter hystersikt, så kommer du inte ta lika illa vid av det som när Nora gör så. Fy fan vad frustrerande! Min polare Malin berättade om sin vän vars son låg i hennes famn som en tegelsten och sög lugnt och när han var färdig så lyfte hon upp honom helt odramatiskt, rapade honom med enkelhet och la honom sedan vid nästa bröst, varpå han åter intog tegelstensläget. Ungen är dock sjukt ful och vore det inte för det så skulle jag ha lagt Håkans bajs i deras brevlåda varannan dag to serve justice...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0