Det kom ett mail...

Käre Håkan,
Jag heter Tilly och är kristen sedan några år tillbaka. Anledningen till att jag blev medlem av Svenska Kyrkan är att man om man tror tillräckligt mycket på en person som heter Gud, så uppfyller han alla ens önskningar.




Ännu har emellertid inte min önskan blivit uppfylld och jag börjar i ärlighetens namn tröttna. Om den inte snart införlivas så kommer jag gå ur den här sekten och börja ägna mig åt wodo i stället.

/Tilly the Dog



Hej Tilly,
Jag föreslår att du genast lägger ned de där kyrkliga flosklerna och tar saken i egna tassar. Hör av dig igen när du blivit hund för din hatt och skipat rätt!

/Håkan

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHHAHAHAHAAH! LÖV IT

2010-04-27 @ 22:32:33
Postat av: Håkan

Ja du vet ju hur tragiska kristna personer kan vara. Ta saken i egna händer istället lixom!

2010-04-27 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0