Nyårslöften

Julen är förbi och jag fick ett fodrat täcke prytt med reflexer som jag ska ha på mig på promenaderna när det är kallt. Snyggt, fränt och varmt! Idag är det nyårsafton och det är den dagen då man kan börja om och alla får en andra chans. Pyttemänniskan ska därför få fram till 12-slaget på sig att be om ursäkt för sitt ohyfs och om han inte tar detta tillfälle i akt så kommer jag under hela 2010 att motarbeta honom. Med motarbeta menar jag helt enkelt att jag kommer att göra livet surt för honom på alLa tänkbara sätt och vis och överst på den "to do-listan" står: SEPARERA ÄCKELKRÄKET FRÅN MAMMA! Vi får väl se hur det blir...




Mitt nyårslöfte lyder: Pinka på alla träd i hela Södra Promenaden så att den sträckan blir mitt territorium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0