Dogs of The Play Dog Mansion



Jag är fortfarande väldigt konfys beträffande flytten till skogen. Min tänk- och funderardag hjälpte inte alls och jag tror att denna nya situation är på tok för mycket att hantera för mig just nu. Därtför laddade jag hem alla avsnitt av Girls of the Play Boy Mansion, för att skingra tankarna en aning och få leva mig in i deras värld av lyx och flärd. Nu har jag stirrat mig blind i timmar, stämningen på The Play Boy Mansion är så uppsluppen och lekfull och pumorna beundrar och är så glada över Hef. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo under liknande omständigheter....hmmmm.... Den här lilla lyan duger  dock inte till, jag skulle behöva ha en mycket större boning för att ens komma i närheten av The Play Boy Mansions standard. Dessutom skulle flera kvadratmeter av gröna fält på vilka man kan jaga harar, cyklar och annat farthållande, behövas. Vilma med väninnor skulle givetvis bo där och jag skulle tveklöst välja henne till min fru. Hmmm.... Om jag fick ett Play Boy Mansion så skulle jag gå med på att flytta från kvarteret och lämna över ansvaret över det, till Filo eller någon annan. relativt värdig. Jag ska lägga fram förslaget till mamma, kanske kan flytten till skogen innebära ett rejält uppsving för mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0