Saker ni inte visste om mig, del 1

  • Jag älskar att odla

Så här ser det för tillfället ut i min drivbänk som A har snickrat ihop.



"Trädet" ni ser är en solros som kommer att bli 2,5 m hög.



Så här ser det ut lite var stans i min trädgård, just nu



Jag har en ö mitt i gräsmattan; två stubbar och en liten bit berg, omgivna av diverse växtlighet


Krondill som jag odlar till vår årliga kräftskiva

Ros på g


Trädgårdstomte, livs levande!


Rosa veronica


Stubbe med min gamla leksaksservis på, som har blå veronicor målade på sig


Pyramidklockan har äntligen gett sig till känna


Mus-Göran och mangold


"who would have thought"

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra bider, nästan lika fina som pappa Peter tog i Kanarieöarna, på fyllan o villan

2011-07-25 @ 21:43:20
Postat av: Noni

1 dentimeter från en palmstam. "Hej La Paloma Blanca...."

2011-07-25 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0