Presslunch med We R Family och en repa på stan

Jag och mamma är i Stockholm hos gudmor och gudfar och i onsdags var mamma på en press- och blogglunch i Volvo Showroom, som annordnades av We R Family. Det är skaparna av vår bloggkompis Loppi.se som ligger bakom We R Family, det var därför vi var inbjudna. Gästerna bjöds på en härligt fräsh och hälsosam lunch från Blueberry  och sedan drog spektaklet igång. Bland annat så visade lilla Calle och hans mamma vad SATS Kids Play går ut på och representanter från The Bodyshop presenterade deras nya och ekologiska ansiktsserie, samt slog ett slag för Buriti Baby - The Body Shops hudvårdsserien för de allra minsta. Dessutom var glada och spralliga Ann Söderlund där och promotade "Mammabikten 2010 - Svenska mammors bekännelser". 

 
I shäslongen: Modeoraklet Cecilia Blankens som dagen till ära var konfrencier och humoristiska mångsysslaren Ann Söderlund (som för övrigt tyckte att mammas tröja var fin!).

Goodiebagen som mamma fick var fullspäckad, nedan ser ni ett axplock av vad som fanns i den.





Nattkräm, dagkräm och ansiktsrengöring frå The Body Shops nya ekologiska ansiktesserie



Ekologiskt godis från Ekologiska Ekorren och svarta sesamkakor från Risenta, hälsosamma snacks!



Body Butter och shampo från The Body Shops babyprodukter Buriti Baby - me like!


En bok perfekt för mamma!

I salongen fanns bland gästerna Charlie Schulman och hennes mamma Amanda Widell som är krönikör på Loppi.se. Dem hade jag givetvis velat träffa men jag valde att göra stan tillsammans med Emelie, istället för att följa med mamma på presslunchen och det ångrar jag inte.





För övrigt så har jag lurat hunden där hemma, mer om detta senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0