3 händelser i bilder

1. Förra veckan ställde jag mig upp och började skaka galler...


...jag ville undertryka för Mamma att den här spjälsängen är som ett fängelse...

...och nu känns det härligt för jag är ännu ett steg närmre friheten!

2. Jag träffade mina nya grannar här om dagen...


..ovan ser ni Fanny som hyr ett hål som hon grävt själv i Mammas rabatt...

...och nedan ser ni Charlot som campar precis vid skogsgränsen på vår tomt för tillfället.


...Bräcklig boning om jag får säga min mening (och det får jag - ALLTID!)

3. Jag har även åkt kundvagn...


...och måste framhäva att stötdämparna på spektaklet var under all rktitk - bakläxa för ICA Maxi!!!






Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

:) GLAD!

2010-06-11 @ 13:22:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea

Han är för härlig =) Alltid glad!!! Sötast i stan!!

2010-06-12 @ 12:52:38
Postat av: Noni

Han kan vara en riktig surkart om han lägger den sidan till...

2010-06-12 @ 20:20:25
Postat av: Linnea

hihihi det tror jag på när jag ser `t ;-))

2010-06-13 @ 12:41:10
Postat av: Noni

Ha ha, du är välkommen hem till oss vilken dag som helst, komsi, komsi barrrra!!!

2010-06-17 @ 06:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0