Härj på fik

Minns alla inlägget Feral Children som bland annat handlar om Håkans enorma inflytande på Musse?! Musses första ord var Håkan och det första ljud han härmade var Håkans skall. Precis som inlägget Feral Children förtäljer, så kände jag en viss oro inför detta. Jag intalade mig emellertid att han snart skulle inse att Håkan är ett djur och att han själv är en människa och att det därmed är oss andra människor som han ska förlika sig med och efterapa. Än så länge har han emellertid icke visat prov på att sluta influeras av sin fyrbente vän och det är särskilt ett härmande av Håkans skall som Musse nyttjar på en daglig basis.
..

Frågan jag nu ställer mig är om jag så att säga ska ge efter, inse fakta och börja behandla och uppfostra Musse som en hund!? Han tycks i ärlighetens namn ha mer gemensamt med Håkan än med oss.




Kommentarer
Postat av: Lillan och Troy

we love you Musse!!!!!

2011-05-17 @ 13:01:21
Postat av: Gogge

Varför tänker jag jävla djurjävel.....?



(vad välkammad han var)

2011-05-17 @ 16:52:32
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Agget

Låter som mor sin..bla-bla-bla..

2011-05-17 @ 18:07:38
URL: http://agget.wordpress.com
Postat av: Laika

Look on the bright side: Nu kan du ju sätta koppel på honom!! ;)

2011-05-18 @ 00:04:26
Postat av: Noni

@Lillan & Troy: jag älskar honom jag med, ibland.



@Gogge: jävla djurdjävel ja, det är hans fel alltihop!!!!



@Agget: ja ha, så du ser en likhet mellan mig och honom utifrån detta klipp? hoppfull



@Laika: där sa du nåt!!! Vi kan ju börja med sele (det gör man ju med valpar) och se hur det artar sig.

2011-05-18 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0