Det man inte vet...

Hittade denna lapp på en anslagstavla utanför Hemköp...


...och blev sugen. Sedan jag skaffat mig en IPhone är jag nämligen öppen för alla världens tekniska hjälpmedel - vem vet vilka behov man har och hur pass mycket enklare ens liv faktiskt kan bli om man inte utsätter sig för nya prylar?

Glad i hågen stegade jag därför iväg till Rollatorcafét och klev förväntansfull in i lokalen. Synen jag mötes av besannade dock mina värsta farhågor...

Rollatorcafét var i själva verket ett träningsläger för det beryktade terrornätverket PFK - Pensionärernas Frihetskämpar. Jag la benen på ryggen och löpte i ilfart därifrån.

"ignorance is bliss"

Kommentarer
Postat av: Linda Liljeblad

hahahahahaha

2011-03-26 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0