Nivå 2

Livet handlar om att hela tiden tänja på gränserna och att pressa sig själv till det yttersta. När man nått ett mål så ska man höja ribban och kämpa för att prestera upp till nästa nivå. Nu för tiden har jag exempelvis inga som helst problem med att ta mig in i och ut ur klaffbordet med vanliga kläder - jag gör det snabbt, enkelt och smidigt till skillnad från hur landet låg för någon vecka sedan. Övning ger färdighet och jag får stående ovationer av mamma och pappa när jag lyckas - vilken kick!

Mitt nästa steg är att bemästra den proceduren utklädd till Michelingubbe...



I skrivande stund går det sådär...


...och jag antar att applåderna från mor och far lär låta sig väntas på - men skam den som ger sig!

"no quitter"


Kommentarer
Postat av: AmerikatSofia

Antligen en till manniska som har forstatt vad livet gar ut pa, att alltid prestera mera!! Heja Musse! Jag appladerar hogt och ljudligt har bortifran medan jag sjalv forsoker pressa mig in bakom min soffa. Varfor? Darfor!!

2011-03-31 @ 02:22:53
Postat av: Anonym

hahahahahaha den minen. siiick

2011-04-15 @ 15:58:15
Postat av: Anonym

/moppen

2011-04-15 @ 15:58:35
Postat av: Noni

Du vet väl att han har trekanstögon? Och efter Andreas. Vad är oddsen? Halleluja however!

2011-04-16 @ 09:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0