Årets klipp!

Idag har jag suttit i Bellas stol och låtit hennes flinka fingrar klippa till med saxen. Egentligen kändes det onödigt, jag hade ju en så vacker "frisyr" redan innan:



Skämt å sido så var det hög tid för mig att styra upp det där som de allra flesta personer av honkön, fräschar till antingen med färg eller sax cirka varannan månad. Sist Bella tog sig an mina testar, var nämligen i november 2010...

Morsan: page vill jag ha Bella, page och lugg!

Bella: ett ögonblick, jag måste bara reda ut den här tovan... och den här... och den här...

Morsan: jag brukar utnyttja dem för att få volym på håret.

Bella: det finns mousse och hårfön Noni...

Morsan: ORKA!!!!

Trots de relativt kniviga förutsättningarna, fixade dock bästaste Bella till en riktigt snygg page och lugg och jag är jädrigt nöjd kan jag förtälja!



Ja ni fattar ju själva!



"nöjdheten själv"

Kommentarer
Postat av: Love

Svinsnyggt!!!!

2011-06-21 @ 21:46:25
Postat av: Gogge

Snöggt!



Jag vill också klippa mig...

2011-06-21 @ 22:19:22
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Lindooow

Kanonsnyggt!!! vart har du fått dina stora fina ögon ifrån?? sånna vill jag också ha!

2011-06-21 @ 22:24:42
Postat av: Noni

Tnkx u guys!



Lindrooow: jag har fått dem av Rut.

2011-06-21 @ 22:28:30
Postat av: Laika

Skitsnyggt! Sexy Mama!

2011-06-21 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0