Och så kom Benny...

Förra tisdagen kändes allt så fruktansvärt träligt och tristessen låg över mig som en tung grön filt från Lagerhaus.
Jag kom på mig själv med att önska mig förnyelse. Det skulle exempelvis vara roligt att lägga tassarna på ett nytt projekt av något slag, men vad fanken skulle det kunna vara? Tyvärr så behövde jag inte tänka så länge på det, för pappa kom hem med DETTA:



Har ni någonsin sett något fånigare? Självklart var jag tvungen att sätta det på plats och trögfattad som det är, så tog det några vändor:







Det var väl drama cirka 13 minuter här hemma. Sedan var det uppläxat. Med jämna mellanrum måste jag emellertid platta till det igen, det får för sig att sticka upp och bita mig i hasorna cirka 7 gånger om dagen (se exempel på detta i filmsnutten nedan). Så nog har jag fått ett projekt på halsen alltid!

"Be careful what you wish for"

Kommentarer
Postat av: Lindooow

Har ni införskaffat en till hund? så fin!

2011-06-16 @ 11:53:17
Postat av: Noni

Skaffat och skaffat, nej vi har fått han på halsen.

2011-06-16 @ 12:46:11
Postat av: Sara

Så synd på den fina nallen!

2011-06-16 @ 20:23:30
Postat av: Elma

Om Musse blev ledsen för att nallen gick sönder kan han få låna min.... Eller nej vet du vad; han FÅR den!

2011-06-16 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0