Fail

I går var jag på Djungelklubben. Då kom det fram en kille till mig och erkände att han läser denna blogg. Jag blev rörd till tårar. På allvar. Snälla alla, nu kommer vi överens om att vi aldrig går fram till mig och säger att min blogg är fantastisk och att vi följer den slaviskt. I alla fall inte när jag bär smink.

/Mvh jävligt ovacker i rinnigt spackel



Ovan: dubbelhaka, trekantsbikini från 2001 (läs 10 år gammal!) och mage nedsplashad med körsbärssaft efter att jag kärnat ur 3 liter av den varan. Ni vet alla att ni ville se den bilden. Ni bryr er.

Kommentarer
Postat av: Lindooow

Gud vad häftigt =) alltså körsbärsfläckarna ;-) nee jag menar om din blogg, men den är ju förvisso helt galet rolig och bra =) jag o höna är också brinnande fans av den. Dock är höna lite rädd att skriva något i den samt på fb. Hon tror att hennes kommentar kommer att slå ut hela datasystemet och att hela världen kommer att gå under.. men hon jobbar på det :-)

2011-07-11 @ 10:03:09
Postat av: Noni

men herre gud, det är klart att fru höna ska skriva!!!!! Peppa henne!

2011-07-11 @ 12:08:47
Postat av: Sandra

Vem gillar inte bloggen!? Den är WUNDERBAR! helt enkelt!

2011-07-12 @ 21:03:57
Postat av: Anonym

Vem gillar inte bloggen!? Den är WUNDERBAR! helt enkelt!

2011-07-12 @ 21:04:38
Postat av: Jennie L

Ja denna blogg är så grym! Inte som dom andra fjolliga bloggarna som bara försöker vara så perfekta o så.

2011-07-12 @ 23:36:05
Postat av: Jennie L

Ja denna blogg är så grym! Inte som dom andra fjolliga bloggarna som bara försöker vara så perfekta o så.

2011-07-12 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0