På min vakt minsann!

Jag har ingen aning om hur många av er som noterat den senaste tidens skriverier beträffande djur som befaras utföra terrordåd och andra oförrätter. Exempelvis så har vi hajarna i Egypten som tros vara tränade av Israel till att attackera turister. I Iran blev ett gäng ekorrar nyligen intagna till förhör då man befarar att de sysslade med spionage och nu senast i raden greps en gam i Saudiarabien av precis samma anledning.

Detta har fått mig att fundera över min bananplanta. Jag är orolig för att den agerar infiltratör å en av företagets konkurrenters vägnar. Det är därför som jag snålar med vattnandet, enbart därför...

"misstanke 2.0"




Kommentarer
Postat av: Gogge

Bra där. Sätt åt den djäveln!

2011-01-05 @ 19:27:07
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Noni

oJ, nu kom jag på en grej! Jag försökte sms:a dig på annandagen då jag gjorde en fruktansvärd upptäckt, med hade inte ditt nummer (?). Det måste ha försvunnit när jag bytte mobil lr nåt. Hur som haver:



Dagen efter julafton tog mina grannar bort sin innegran. Samma grannar som julhetsat sedan november. Jag hatar dom! TJUGONDE DAG KNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT för helvete!



2011-01-05 @ 19:53:52
Postat av: Gogge

Men herrejävelen och fan och hans moster. Så där får man inte göra. Jag måste dock erkänna att min mor gjort sig av med sin när jag kom tillbaka från min vistelse i Uppland. Men den barrade för jävligt och hennes gubbe gnällde. Om han fått välja hade det inte blivit nån gran alls. Men vi klädde den givetvis inte förren kvällen innan julafton.



Folk bryr sig fan inte längre......

2011-01-05 @ 20:39:38
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Noni

Noterade att Engla slängt ut hela julen redan för nån vecka sen, typiskt henne (fnys!).



Nej folk bryr sig inte längre, gör precis som dom vill. Börjar pynta jul i oktober och påsk i februari. FAN!!!!



Jag vet inte hur jag ska hantera mina grannar framöver. Känner obehag och vemod. Tappat tron på mänskligheten...

2011-01-05 @ 21:24:45
Postat av: Lindooow

Fin kruka i allafall

2011-01-05 @ 21:28:48
Postat av: Noni

Krukan kommer från IKEA - skynda fynda!

2011-01-07 @ 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0