Nyårslöfte 2011

Andreas: å va äre för DJÄVLA idiot som går på vägen nu då?!

Noni: mmmm...

Andreas: den där förbannade Leila är redan proppmätt, hon behöver inte äta i TV!

Noni: mmmmm....

Andreas: SNOR SNOR SNOOOOOOOOOOOOR, vad fan är det frågan om, ska det va så hääääääääääär med ungen?!

Noni: mmm....

Andreas: den här förbannade kaffebryggaren värmer ju inte kaffet, VAD FAN SKA MAN GÖRA FÖR ATT FÅ VARMT KAFFE I DET HÄR HUSET!?

Noni: mmmm....

Andreas: jag tror att grannarnas vatten har frusit - HOPPAS!!!!!

Noni: mmmm....

Andreas: FINNS DET INGEN DJÄVLA VED ATT HUGGA?!

Noni: mmmm...

Andreas: det går inte att smälla i toadörren, mattan hamnar i vägen - JAG BLIR GAAAAAAAAAAAAALEN!!!!

Noni: mmmm....

Andreas: har du sett att Kent har satt upp fågelholkar i hela skogen  - DJÄVLA IDIOTDJÄVEL!

Noni: mmm...

"slutarökasamtal"



Kommentarer
Postat av: Nilli

Haahaha känner igen det där du, men jag var MYCKET värre när jag slutade röka.

Postat av: Noni

Det där är ett censurerat samtal, det är mycket värre i verkligheten...

2011-01-09 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0