Vad är väl en bal på slottet....

Förra tisdagen gick årets första We R Family-träff av stapeln på Café Opera och vi på Sniff This var så klart inbjudna. Tyvärr blev Musse sjuk varför vi spenderade dagen på vårdcentralen istället för att mingla med kändisar, lyssna på de senaste nyheterna från Granit, Bambino, Sebamed med flera, samt inkassera en fet goodiebag.

Så här såg det ut hur som haver (bilderna är norpade från We R Famliys hemsida, Finset.se och Cecilia Blankens blogg).

Hanna Graaf-Karyd var konfrensier


Publiken



Anna Sertreus, Sebastian och Katrin Zytomierska
(undrar varför inte Ringo fick följa med?)


Cecilia Blankens och Rio



Laila Yokob-Massmir med alla Sebamedprodukter...

(för er aningslösa vill jag inflika att Sebamed är mycket nöjd hudvård för hela familjen - absolut fri från parabener.)

Karin Mannestål (känd från tv) och Caroline Borgrydd...

...snackandes om Bambinos nappdesigntävling...

Bambinoprylar...



...och nappar till förbannelse...


Jag blir tjurig på riktigt när jag ser dom här bilderna - VI SKULLE HA VARIT DÄR, VI SKULLE HAFT LIKA TREVLIGT SOM ALLA ANDRA, VI SKULLE OCKSÅ FÅTT LUNCH FRÅN BLUEBERRY OCH TRÄFFAT KÄNDISAR!!!! SKIT...

MEN förstår ni, idag mottog jag ett litet sms från BUSSGODS i vilket det stod att jag hade ett paket att hämta ut. Min första tanke var att Andreas hade beställt någon dyr grej till någon av lastbilarna, så på vägen till uthämtningscentralen ringde jag upp och skällde ut honom en aning (han bedyrade dock att han absolut inte väntade något paket, men det sket man ju i och gormade på i vanlig ordning!). Paketet var dock adresserat till mig och innehöll följande:


...och avsändaren var snällaste Charlotta Wågert som självklart uppmärksammat att "hedersgästerna" på Sniff This, inte synts till på We R Family-träffen. Tack Charlotta - goodiebagpaketet kunde inte ha kommit mer lägligt med tanke på min nedstämdhet!

Paketet innehöll bland annat denna rejält tilltagna tvål som kommer från Granit, doftar ljuvligt...

...och är framställd av ekologisk olivolja. Den ingår i ett projekt som bland annat går ut på att erbjuda fattiga kvinnor i Turkiet arbete och därmed en väg till ett självständigt liv.

Musse fick bland annat en söt bok om en anka...




Paketet innehöll även ett paket med ekologiska geléhjärtan från Sjölunda Gård...

...som jag med fördel bör ge bort till Andreas med tanke den lilla utskällningen som jag bjöd honom på.

Den enda som gick lottlös efter We R Family-träffen var Håkan. Jag funderar på att tvätta honom med Sebamed-duschkrämen som tröst, han skulle dock betrakta det mer som ett straff eftersom han avskyr vatten.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0