Storm i ett vattenglas

Mitt liv kan beskrivas som en bubbla som består av mitt företag och min familj och just nu blåser det orkanvindar här inne. Trots att jag kan placera en hel del utridna stormar på min CV, så vänjer jag mig aldrig vid det här tillståndet.

Jag försöker dock fokusera på och suga tag i det positiva i tillvaron och ett sådant "fenomen" stavas Simone Jidling - ja ni ser ju själva hur fint hon har stajlat om Sniff This-bloggen, Tack Simone!


Bild norpad från www.ssimonejidling.blogg.se

En annan ljusglimt i tillvaron är Simones syster och vår personliga frisör Bella (till vänster på bilden)...

...som minsann också har en blogg (www.dorisandruths.blogg.se). Denna är hon visserligen ytterst blysam med, men det är inte jag och marknadsför den härmed stenhårt!

Musses frigolitmormor som även är mamma till de två ovanstående nämnda kjolstygen, går inte heller hon av för hackor. Nedan ser ni en ytterst delikat smörgåstårta som hon styrt upp (bara en sån sak!) och som vi kalasade på i lördags till Bella och Danijels ära (födelsedagsbarn!)...

...SEX LAGER!!!!!! Obs: tårtbeställningar emottages varmt - hör av er till mig om ni är intresserade av Ann-Maris underverk!

Detta var allt för nu. I mitt nästa liv ska jag reinkarneras till katt - nöjdare tillvaro får man leta efter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0