Helgens Härj...

...i bilder.

På Fredagen gick som vanligt Fredagsklubben av stapeln på Repet -  maxat Härj...


...med Max...


Sedan vankades det födelsedagsklalas för Arvid som fyllde 4 år...


...och jag härjade även där...

...med allt och alla.

På lördagen härjade jag hos familjen Jidling...

...med bland annat en traktor...

...en rosa enhörning...


...med en avlång kudde...


...under en stol...



...med en röd bil...


...och med Danijel och Bella...


...samt Ronan, Alexander och mjuk boll...

Det var ju kombinerad schlager- och födelsedagsfest och då ska det härjas!


Dagen efter återvände jag till Jidlings för att städa upp efter mitt härj...


...men det blev bara härj av alltihop...


...fast det var ju väntat...


...för man sysslar ju med sånt man är bra på helt enkelt och härj är verkligen mitt expertområde.







Kommentarer
Postat av: Anlo och Truls!

Verkar va röj på dej!

2011-02-08 @ 15:17:16
Postat av: Laika

Underbar frilla! Skulle vara trevligt om ni ville titta förbi på lite härj här någon gång! Kram!

2011-02-08 @ 19:15:19
Postat av: Musse

Hur höga halter härj kan du hantera? Så jag vet vilken nivå jag ska lägga mig på.

2011-02-08 @ 21:29:41
Postat av: Laika

Jag är mamma åt två pojkar. Jag har dessutom tre katter, varav två mer liknar något mellanting mellan varulvar och pysslingar på LSD... Är det svar nog på din fråga? ;)

2011-02-11 @ 21:51:19
Postat av: Musse

Okej, då lägger jag mig på medelnivå.

2011-02-12 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0