Den sötman!

Här om dagen när jag skulle hämta Musse från dagis upptäckte jag att han för första gången hade på sig sin galonoverall (vårtecken?). När dagisfröknarna fick syn på mig där på gården, kastade dom sig över mig och ett öronbedövande kackel uppstod:

Fröken 1: alltså den där overallen är heeeeeeeeeeeeeeeeeelt suverän!

Fröken 2: jag tycker att den är kanoooon verkligen!

Fröken 3: såååå smidig, sååååå bra och han blir ju inte ett dugg våt - hur bra som helst!


Fröken 4: och varm håller han sig också, det märkte jag när jag bytte blöja förut - världens bästa overall!!!!


"bekräftelse i sin renaste form"






Kommentarer
Postat av: Gogge

Och jävligt snygg!

2011-02-09 @ 15:01:13
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Noni

Du skulle passa i den!

2011-02-09 @ 15:46:14
Postat av: Gogge

Det skulle jag nog banne mig!

2011-02-09 @ 23:03:26
URL: http://surbullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0