Sänghäng

Jag sover ju alltid i storsängen. Den är min, mammas och pappas (läs mest min). Pyttemänniskan har en egen säng i sitt rum (jag har flera egna sängar, en i var bil exempelvis, men hemma föredrar jag storsängen). På helgerna brukar dock Pyttemänniskan bli inburen till storsängen när han har vaknat ur sin skönhetssömn (han behöver sova mycket för att få bort det där trynet, om det ens går).


I det läget vill jag bara försvinna, gömma mig och gå under jord...

...för Pyttemänniskan härjar så det liksom skär genom hela mitt huvud! Jag är allergisk mot hans djävla härj!

Något annat som skär genom hela mitt huvud, är hans armbågar...


Kränkande! Mamma och Pappa tycker emellertid att det bara är roligt när han håller på. Jag har inget förtroende för dem längre. Om det inte vore för att vädret har blivit så pass mycket trevligare, så skulle jag ha varit deprimerad vid det här laget. Eller, jag skulle ha varit mer deprimerad än vad jag i dagsläget är. Jag skulle ha varit självmordsbenägen.

"terroristhärj"



Kommentarer
Postat av: Meja

Det blir bättre

2011-04-19 @ 08:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0