Musses Memoarer - ett livsverk

Jag har länge känt att det är dags för mig att börja skriva på min självbiografi och morse skred jag till verket.


Jag har ju levt ett så pass händelserikt liv och ser det som en god gärning till mänskligheten att dela med mig av alla mina erfarenheter och livsanekdoter...


Första halvan av boken tog mig 40 minuter att färdigställa...


....för jag skriver så fruktansvärt snabbt...


...sedan tog jag paus och drog iväg för att jaga upp Hunden...

Efter att ha grunnat över vad jag uträttat i mitt liv, insåg jag nämligen att jag inte härjat tillräckligt mycket med honom. Vissa saker kan helt enkelt inte vänta. Jag får skriva färdigt senare.


"plikten kallar"







Kommentarer
Postat av: Mel

HAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHSGBHGVBHSDGFHJSDFVHJZSFZHJEGFHJERB, FANTASTISKT!!!!

2011-04-01 @ 16:28:28
Postat av: Mel

HAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHSGBHGVBHSDGFHJSDFVHJZSFZHJEGFHJERB, FANTASTISKT!!!!

2011-04-01 @ 16:28:29
Postat av: Pilla

Den måste ju bara läsas sen. Musse skulle ju lära Alvin allt han kan och då är ju denna självbiografi ett perfekt hjälpmedel... :)

2011-04-01 @ 20:42:01
URL: http://stunderimittliv.blogspot.com
Postat av: Lindooow

hahahaaha underbart!

2011-04-02 @ 13:00:00
Postat av: Sanna

Mitt namn är Sanna och jag är ambassadör för Loppi.se också, precis som min mamma och vi bor i Norrköping vi också. Har du några planer på hur vi kan sprida mer reklam för sajten? Kanske kan vi slå ihop något tillsammans?



Kram Sanna

2011-04-03 @ 13:18:13
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Gogge

Det där är verkligen en bok som jag skulle vilja läsa.

2011-04-04 @ 10:38:32
URL: http://surbullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0