Jag känner mig trist...

...trälig och tråkig. Det är dags för en vårförändring av något slag. En vill ju gärna vara fräsch till sommaren. Frågan är bara vad jag ska hitta på. Ännu en tatureing kanske? Nej det känns på tok för lamt faktiskt och lite väl kostsamt. Hmmmmmmm.....

*tänker så det knakar*

NU HAR JAG DET! Jag ska byta namn så klart!!!! Här med ber jag nära och köra att hålla utkik efter inbjudningskort till årets namngivarfest i era brevlådor!

Med Vänliga Hälsningar Grill-Britt



"förnyelse"


Och här sitter Grill-Britt och solar på altanen med gårdagens maskara rasande nedför kinderna och elefantarmen blottad. Det finns sannerligen plats för en rejäl gadd här, kanske borde jag slå till på en sådan ändå? Något träffrätt citat chabby chick-stajleeeeeee, skulle sitta fint.

Kommentarer
Postat av: Gogge

Jag har det perfekta citatet för dig!

"CARPE DIEM". Det är sååå jävla du asså!

2011-04-11 @ 11:37:42
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Noni

Ja Carpe Diem känns väl närmst till hands när man snackar chabby chick och när man snackar Noni (eeeh Grill-Britt menar jag förstås).

2011-04-11 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0