Färgargården...

...vilket jädra skitställe!! Varför? Jo det ska jag tala om (ni trodde väl inget annat?)

1. Där finns på tok för många krattor:

2. Ett hus är malplacerat:

3. Cyklar står parkerade helt okontrollerat:
4. Det råder total anarki bland änder och andra fjäderfän:

5. Morsan var mig hack i häl precis hela tiden


6. När man tittar upp i skyn där, blir man förvrängd i hela huvudet

Nu vet ni sanningen, mvh vän av ordning


Elma var dock tillfreds och nöjd på alla plan...

...fast det var nog jag också när det kommer till kritan...

...för jag hittade kastanjer.

"lättköpt"


Kommentarer
Postat av: Jossan

Då var det ju er jag såg! Tyckte jag såg lilleman springa mot huset med dig efter sig! Satt i krubbade lunch i närheten!

2011-04-29 @ 22:55:05
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Pernilla A

Gud vad fin han är! Och snygg klädstil och fina bilder!

2011-04-30 @ 17:00:11
Postat av: Noni

Jossan: ja vi var där, men jag såg ingen förutom Musse. Har börjat inse att vi knappt kan fika längre, för han vill springa omkring hela tiden och vägrar vara still längre än 2 minuter. Suck!!! Mitt sällskap satt i en hammock och snackade och hade hur trevligt som helst, medan jag tvingades jaga, jaga och jaga. nu vet du vad du har att se fram mot.



Pernilla: en snubbe kom fram och sa att han kunde bli modell. 1,5 år gammal... Eh nej!

2011-05-01 @ 14:01:05
Postat av: Pernilla A

Nej du det känns ju lite väl tidigt!

2011-05-01 @ 14:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0