Roadtrip!

I går drog vi på roadtrip. Hunden ska alltid sitta fram och det stör mig å det grövsta...



...kolla in mallgrodan lixom! Jag har ju visserligen min bekväma stol att kontra med...




...men han har egen säng och sin filt i framsätet.



Som tur var satt Linda "kryckan" Liljeblad med mig i baksätet och när vi stannade för att käka lunch fick inte hunden följa med in.




Av ren trots och oregerlighet satte han då igång larmet så att det tjöt öronbedövande över hela parkeringen och bilen såg ut som en julgran återfunnen i en lägenhet belägen någonstans i ett miljonprogram - moget!!!









Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

man ser ju så smart ut när man matar o gapar själv :)

2010-09-03 @ 19:22:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Noni

fast man kan ju inte låta bli att gapa helt djävla överdrivet, det går ju faktiskt inte!

2010-09-03 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0