Mina mentorer

Detta är Bröderna Bus...


Luiz...
...och Ozzie


...och de ser det som sin uppgift att lära mig allt de kan.

Ozzie har exempelvis lärt mig hur man surfar inomhus...



(som ni ser så placerar man med fördel brädan på en tröskel, så att den kan vaggas fram och tillbaka)

...och Luiz gjorde mig uppmärksam på att när det är 15 minuter kvar till läggdags, så ska de spenderas framför tv:n...



...se ovan så kvickt han pyser iväg...

...medan jag och Ozzie sitter kvar...




Det känns så tryggt att befinna sig under dessa grabbars vingar och det är galet snällt av dem att alltid låna ut alla sina leksaker till mig...



...samt plocka upp nappen åt mig när jag tappar den.

De tar verkligen mentroskapet på allvar, tnkx boyz!!!

/Musse









Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

:) :) :)Söta Musse! Kom snart igen! Vi har massa kul att lära dig!!

2010-09-20 @ 16:09:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea

jätte söta =)

2010-09-21 @ 11:37:15
Postat av: Musse

Snart ska det spexas igen och sedan ska jag lära Charlie allt!

2010-09-21 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0