Typ som julafton

Jag älskar när dom kommer hem med lådorna. Lådorna är det bästa.



Vilka gotter som helst kan döljas i lådorna och blotta åsynen av dem gör att det vattnas i munnen på mig. Min personliga favorit är kött- och riskombinationen, när de kommer hem med lådor fyllda med kött- och riskombinationen är det liksom BINGO I LÅDAN!!

Lika mycket som jag älskar bingo-i-lådan, så avskyr jag dock när de släpar hem skit-lådor:





Det är precis som på julafton när man sliter upp en klapp i all iver och upptäcker att det är en trälig virkad duk från moster Juno eller dylikt i! Man blir sååååå besviken!!!!




Kommentarer
Postat av: Ellie

Håkan, sushi är sjuuuuukt gott! Lär dig det

2010-10-11 @ 20:06:18
Postat av: Linnea

gud vilken fin sushi! vart köper ni den?

2010-10-11 @ 22:40:27
Postat av: Noni

Den e köpt i Sthlm (ja vi e ju liiiite fiiinare än de flesta andra och åker ända dit när vi ska ta med sushi hem, måste ju ha det bästa). Skämt å sido, jag köper sällan sushi i Nkpng för A avskyr det, så det blir sällan tillfälle. Passade på när vi hälsade på Musses gudföräldrar i Enskede.

2010-10-12 @ 08:31:25
Postat av: Linnea

Aha.. det kanske är värt att åka dit nästa gång då ;-P

2010-10-15 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0