Jag älskar...

att ha RÄTT!


Kommentarer
Postat av: Gogge

You know the stuff!

2010-11-08 @ 15:16:39
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Noni

Folk på byn kallar mig Oraklet.

2010-11-08 @ 16:28:30
Postat av: Fisken

Känns som om jag BORDE skriva någon kommentar om din min, din gyllenrosa solbränna, dreadsen eller kanske din top... ja ba: -Chips i sängen?

gud vad gammal jag känner mig nu

2010-11-09 @ 21:32:14
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Noni

HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ja det där tillhör en svunnen tid. Förr (läs 2 år sedan)då var jag ung & vacker - nu är jag bara &. Jag hade en crazy frilla och inga barn, jag åkte på spontana utlandsresor utan att bry sig det minsta om hur hotellet jag hamnade på såg ut. Jag söp mig full i tubtopp och skrek av lycka över att just ha fått en anställning. Och jag åt chips i sängen. Saker och ting var enklare förr, då man inte bara var ett &.

2010-11-10 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0