Besvikelsen är total...

Nu är flocken åter samlad, man jag har aldrig känt mig mer utanför. Mamma bara susar omkring, Pappa bryr sig endast om Pyttemänniskan som i sin tur styr med sitt larv (hans fokus är jag visserligen ändå inte inte intresserad av att vinna). Jag är med andra ord lämnad åt mig själv...



Mammas uppmärksamhet är det ingen idé att försöka fånga, det är alltid hon som styr och ställer och bestämmer om när det är dags för lek eller ej. Pappa där emot kan jag ibland göra mig gällande inför om jag kämpar.



Denna gång testade jag det gamla beprövade strumptricket...



...men det fungerade tyvärr inte. Jag blev ivägshasad och fick bannor av både Mamma och Pappa inför Pyttemänniskan - så otroligt förnedrande! Jag överväger stakt att flytta hem till Morfar. Där hade jag det bra för jag fick god mat och uppmärksamhet hela tiden. Suck.... Nu ska vi dock åka ut till huset allihop och där finns skogen och gräset som jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

HAHAHAHAAHHAHAAHH!!!! DU ÄR BÄST HÅKAN GO FOR IT BOY!!!

2010-05-16 @ 21:03:59
Postat av: Håkan

Jag försöker hålla svansen högt, men känner mig motarbetad...

2010-05-16 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0