Nä så går det nog inte till...

Pyttemänniskan: Ursäkta Mamma, men jag är vaken nu.

Morsan: zzzzzz

Pyttemänniskan: ja ha sover du, ja men då ska jag inte störa. Jag leker lite med Pingu i stället

1 timme senare

Pyttemänniskan: Mamma, nu är klockan sex och jag är lite hungrig, men jag kan hålla mig ett tag till om du känner att du vill sova vidare.

Morsan: zzzzz

Pyttemänniskan: ok, jag förstår, sov på du.

1 timme senare

Pyttemänniskan: så Mamma, nu vill jag komma upp och ligga hos dig och äta mamma-mat.

Morsan: ok då, men ligg still och ät lugnt

Pyttemänniskan: självklart och jag tänker somna om sedan så att du inte behöver gå upp förrän tidigast klockan 9.

Morsan: fint...zzzzzzz...

Nääääää...







...så går det nog inte till...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0