Funktionella frillan!

Det faktum att min nya korta frisyr döljer min panna gör den väldigt ekonomisk och tidsparande. Jag behöver inte längre gojsa med täck-kräm och puder på det området.



Jag brukar dock inte sminka mig allt för ofta eftersom jag är en sån där fulmorsa som folk på byn anser har gått ned sig sedan hon fick barn. I sammanhanget måste jag tillägga att jag har välsignats med ett så kallat storkbett, ja ni vet ett sådant som Gorbatjov...



...och Robin Jedsmyr har (vet ni inte vem Robin Jedsmyr är?! Lucky you!)



Mitt är emellertid inte lika framträdande som deras, men uppenbarar sig både nu och då. Min nya frilla döljer emellertid även detta väl - så nöjt! Jag har för övrigt kommit underfund med att jag nedärvt storkbettet till min son...



... han har nämligen ett exakt lika dant som jag! Det dröjer emellertid länge innan han kan skaffa sig en lika funktionell frilla som min.

Ps: ja jag SKA skriva ett inlägg om We R Family-eventet, kom ihåg att good things come to those who wait.

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Nej vad coolt! han har verkligen samma storkbett som du! men ditt har väl försvunnit med åren? Så himla charmigt! <3 Undrar om mitt barn kommer få samma babytand som jag har..? Hugo har ärvt den if.. inte lika charmigt..;-)

2010-05-14 @ 22:22:05
Postat av: Noni

Nej storkbettet syns faktiskt fortfarande, ibland mer ibland mindre. Undrar om Mollys barn kommer att ärva hennes trekantsögon, hoppas....

2010-05-14 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0