Besök hos Jennie & Dalle i bilder

I går var vi hos Jennie en sväng. Tyvärr var inte Dahlia hemma för hon hängde tydligen på dagis (vad nu det är, men det låter soft att ha något eget ställe att gå till...). Hur som haver så händer det väldigt mycket hos Jennie och Dalle och man erbjuds en hel del spex.

Jag testade exempelvis gurka.



Att testa gurka = både händelse och spex



Gurka smakar inte så mycket men är skönt för gommen att tugga på.


Sedan plockade Jennie löss på mig trots att jag inte har några. Hon har blivit paranoid sedan Dalle började på dagis...


Bli avlusad = händelse (absolut inte spex!)

Sedan visade Jennie upp Handmonstret...

...= ren och skär spex.

Sedan gick vi rundtur i lägenheten...

...det definierara jag varken som en händelse eller som spex, utan mer som tidsfördriv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0