Bäst av allt är Knivlisa!

Hej alla! Nu är Mamma och jag åter i Norrköping efter en trevlig visit i den Kungliga Huvudstaden.



Jag känner verkligen att jag har vuxit som individ under resan.

Förutom det så skaffade jag lugg:



...prövade en gräslig stol som hade samma gröna färg som pestofläckarna på Mammas jeans (hon har verkligen tvångstankar när det gäller färgmatchning!):


...smakade på Lindas hår (det var som jordgubbar som plumsar ner i mjöl - fy fan vad gott!):


...åt ett skrovmål i Hornstull (Lindas hår smakade bättre...):




...spelade svår inför Mli (hon gick inte på det):

(kolla in hennes tatuering, ÄNGLALIK står det på hennes underarm ha ha!)

...jag la slagget under ett gäng rosa träd (ZZZZZZZZZZZZZZZZ):


...skrålade glatt åt min leksak med Christus (kul att det finns fler än jag som uppskattar den, han och jag har nu kommit överens om att bilda en facebook-klubb till dess ära):



...pussades med Söt-Sisen (se så svartsjuk Christus blev):


...väntade på tunnelbanan till förbannelse...


...men bäst av allt var mötet med självaste KNIVLISA på We R Family-eventet:


...se så vacker hon är i solljuset!


...och generös med pussar! Jag ska aldrig tvätta kinden!



Kommentarer
Postat av: knivlisa

Åh! Det var Jättekul att träffa dig! Och pussa på dig. Du var så himla len och fin och luktade gott. KRAM!

2010-05-14 @ 11:29:08
URL: http://knivlisa.se
Postat av: Daniel

ååååååh önskade jag va där!!!

2010-05-14 @ 11:41:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: anonym..

Kool kille han den där..verkar va en BRA förebild...

2010-05-14 @ 13:32:06
Postat av: Musse

@ Lisa: jag älskar dig!



@ Daniel: det var en familjegrej, typ för föräldrabloggare lixom. Konstigt egentligen att Knivlisa var där, har hon blivit ett pregno?



@ Anony: just precis...

2010-05-14 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0