Tillbaka!

Mamma och Pyttemänniskan har återvänt och tro det eller ej men jag är faktiskt riktigt glad över att ha dem båda hemma igen.




Jag bryr mig inte om var de har varit eller i vilket syfte, huvudsaken är att de åter är tillbaka. Det ska bli skönt att gå på promenad med vagnen igen, jag har sett hur andra jyckar stirrar frågande och ibland avundsjukt på den som om de undrar vad jag har den till eller vad som ligger i den. De kan gott få tro att mamma drar runt på en skatt som jag vaktar åt henne!



Men inte är Pyttemänniskan någon skatt inte, fast han smakar gott och är lagom kletigt pussgod! När han var borta hade jag sönder hans Pingu och nu skäms jag lite över det, hoppas att han inte märker något...





Kommentarer
Postat av: The Wisher

Hahaha, han märker nog inget.

2010-03-01 @ 16:30:55
Postat av: Håkan

Ja du Wisher, låt oss hoppas, låt oss hoppas. Men det skulle inte vara så förfärligt om han kom på det, han får skylla sig själv som har sina saker drällandes över allt!

2010-03-01 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0