Inte riktigt min tekopp

Det kom ett mail:

Bäste Håkan,
Jag läste om din avsky för vatten och vill tipsa dig om hur du kan undvika att bli blöt på regniga promenader.



Varma hälsningar från Rufus!


Hej Rufus,
Av bilden att döma ser jag att regn undviks totalt och bubblan tycks även skydda från vind och snålblåst, all is good so far. En väsentlig beståndsdel av promenerandet är dock kisseriet i det fria samt revirmärkandet. Du är ju hane och lyfter på benet precis som jag, stänker inte pinket tillbaka på dig? Hur kan du upprätthålla ordningen i ditt område om du inte kan pinka över andra jyckars kiss? Dessutom tycks nosandet, promenadernas A och O, bli rejält hämmat. Men du kanske trivs med att enbart känna din egen doft? För mig är charmen med promenaderna när man plötsligt får en doft i nosen som man maniskt måste följa och denna makapär tycks minimera den upplevelsen.  
   Tack så mycket för tipset, men jag tror inte att bubbelpromenader är den mest ultimata lösningen för mig. Måhända kan den fungera som inlåsningsannordning för Pyttemänniskan.
/Håkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0