Ett mänskligt djävla helvete....




Morgonen började med att jag tog fel på dag vad gäller tvättid. Jag hade sett fram mot att både Pingu och den tystlåtne Hunden skulle få sig varsin rejäl dusch så att vi åter kunde börja leka, men tji fick vi och snällt vänta tills i morgon. Besviken....

När jag låg på filten i köket glömde jag plötligt bort hur man rullar från magläge till ryggläge och fastnade på buken som en padda. Panikslagen... 

Hela dagen sjöng Mamma enbart gamla och utjatade dängor för mig. Uttråkad...

Hunden har konstant spelat allan och varit väldigt högljudd samt pockat på Mammas uppmärksamhet. Vid flera tillfällen fnyste han mig dessutom i ansiktet. Irriterad...

Jag har dessutom känt mig trälig och trist, måhända är det dags för en ny hårfärg? Den saken ska jag nu sova på, samt önska mig en trevligare morgondag. Nattinufsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0