En relativt uppskattad status på FB...

...så en kan ju undra hur ouppskattad jag varit tills nu...



Noni Nonish
 

Noni Nonish Det känns bra att sexpacket åter börja synas så här lite mer än 4 månader efter att det dubbla maratonloppet är avklarat - tack Gud, Jesus, Mohamed, Alah, Budah, Shiva, Vishnu, Kahli, mamma, Tomten, amningen, Påskharen, mina gener eller vem/vad det nu är som äntligen välsingnat mig!

Ann-Mari Jidling, Lotta Johansson, Emilia Liljegren and 5 others like this.

Jenny Dahlstrom
Jenny Dahlstrom
Fantastiskt!! Fan vad du måste vara ute och knalla.. Jag bor högst upp på ett berg fyra trappor utan hiss och går låååånga promenader så gott som dagligen men har fotfarande hängbuk och julgran på ryggen. Men visst är jag glad för din skull
5 hours ago ·

Noni Nonish
Noni Nonish
Jenny, jag har ett barn som sällan sover samt gillar att bli buren och hissad. Han väger nu över 7 kg och min rygg höll på att gå av för flera månader sedan, så jag måste verkligen tänka på att alltid använda magmusklerna när jag plockar upp och bär omkring på honom. Dessutom uppskattar han att få riktigt hetsig fuldans utförd framför sig och DET är fruktansvärt jobbigt att ägna sig åt kan jag förtälja.
31 minutes ago ·

Linnéa Schiffer
Linnéa Schiffer
hahaha, han måste vara en riktig sötnos :)
46 minutes ago ·
Noni Nonish
Noni Nonish
Ja han är galet söt som tur är....
26 minutes ago ·
Linda Kristensson
Linda Kristensson
hahaha, den dansen skulle jag vilja se! men vad gör man inte för sina barn, eller hur?
19 minutes ago ·


...folk bara "äntligen" lixom....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är det och annonserandet av årets nobelpristagare i litteratur... -Äntligen!

2010-03-16 @ 21:12:55
Postat av: Noni

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över det heller. Det är ju inte så att jag tror att folk tyckte illa om mig innan, men kanske blev jag en aning roligare att ha omkring sig? Ingen vill ju synas med den där fläbbo-morsan som totalt gått ner sig och slutat bry sig sedan hon fått unge lixom.



För övrigt var jag på Lindas 30-årsfika idag och jag hade min finaste festkjol på mig och Musse sina härliga Me&I-braxor. Vi hade gjort oss till helt enkelt, för vi ville visa alla hur lyckade vi är. Den perfekta bebisen och hans snygglomorsa lixom. Han var dock rätt härjig hela tiden och pratade argt på bebiska och när vi skulle gå skrek han våldsamt. Det slog hål på bubblan kan man säga...

2010-03-16 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0