Bummer Josefin, bummer!!!

Josefin valde inte mig exclusive till sin plåtning, hon promotade istället några patetiska tvillingflickor och en tjock 10-månaders unge, i Vakna i morse. Under resterande tid av programmet hyllade Salem och gapade om hur kääääär hon blivit i honom, vilket fick mig att fnissa högt för mig själv. Min gudfar Adam gitarrar nämligen med Salem, så Josefin kanske begick sitt livs största misstag då hon inte valde mig exclusive till plåtningen idag.



Jag är givetvis ändå besviken över att inte ha blivit vald, så jag shoppade ett par nya sneaks till tröst. Tyvärr så provade jag dem inte i butiken, jag var trött och sur och längtade hem till Mysgrodan. Väl hemma testade jag dem dock och upptäckte att de var aningen stora.





Jag gav bort sneaksen till pappa i stället, så här glad blev han över det.




Nu ska jag byta blöja.


Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Fina skor blev det som tröstshopping :)



följa varan via bl?

2010-03-10 @ 19:16:38
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Musse

Yez yez!

2010-03-10 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0