Today is not a good day

I morse vaknade jag strax innan 5 och fick då kämpa ganska länge för att få upp Mamma. Hon försökte stå emot in i det längsta och trilskades genom att stoppa om mig och ge mig proppen, men jag var obönhörlig. Vi klev således upp och satte oss vid bordet för grötintag. Jag älskar att äta frukost och bajsa samtidigt, så det var precis vad jag gjorde.

Efter det började jag känna mig konstig, mitt huvud blev tungt och hela jag överhettad på något märkligt vis - tydligen hade jag fått feber.
 

 

Jag är otroligt missnöjd med detta tillstånd kan jag förtälja och mitt tålamod tryter så till den milda grad. Detta resulterar i att jag inte har något som helst överseende med Mammas seghet. Jag orkar helt enkelt inte med att hon ska komma på en massa saker att göra hela tiden, trots att jag gör gällande att jag behöver henne. Hur disträ får en människa vara egentligen!? Jag är sjuk för bövelen!!!!



Jag är för övrigt osäker på om den där tanden egentligen klär mig och dessutom är ännu en på väg upp. Livet är en hagga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0