"Som ett V...

...i nacken typ och längre på en sidan med lugg som går ned och kortare på den andra sidan - så vill jag ha det ungefär. Fattar du? Alltså jag vill att linjen ska gå typ så här (ritar med fingret från ena örat, snett nedåt över pannan bort till det andra örat) och så ska det gå ihop med håret bakom örat. Jag kollade på Fashion på svt i förmiddags och då såg jag en kines i Paris som hade en sådan frisyr och fastnade för den".

Det var så jag beskrev den klippning som jag ville att Bella skulle ansa min utvuxna kalufs till, när jag stormade in till fam Jidling med Musse under armen tidigare idag. Hon svarade ok och så körde hon igång.

RESULTATET











Bella har inte ens gått färdigt utbildningen än, men är redan såååå duktig! För övrigt har hon en kille som är galet lik Jesse Williams som har en roll i Greys Anatomy:




...samt söta syskon (den äldsta kan i och för sig ifrågasättas), en cool morsa, kan baka gott fikabröd och är alltid snygg. Sånt gör mig tjurig...

Bella:



Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

Så fint!! Visste att hon va en begåvning. O snygg är hon oxå så snygg kille förtjänar hon.

O du ser super snygg ut i din japan frisyr ! kram!!

2010-07-19 @ 08:39:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 09:23:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Noni

Söööötis-Linda!!!!



Visst e Bella grym, en naturbegåvning kan man säga!



Puss

2010-07-19 @ 12:36:33
Postat av: Nils

Det där påminner lite om historien när jag klippte mina tånaglar med sekatör förra veckan. Lite kantigt, lite V ja...

2010-07-19 @ 13:55:03
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Nils, kom genast hit och klipp mina tånaglar!!!

2010-07-19 @ 14:36:15
Postat av: Linnea

Coolt!

2010-07-19 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0