En borde gått i ide

Nu är jag så fruktansvärt trött på det här vädret, snö och kyla och djävelskap! Innan varje promenad tvingas jag smörja in mina trampdynor med försvarets hudsalva så att jag inte ska frysa tassarna av mig, men jag tycker att det hjälper föga. Deprimerande! I går blev jag så frustrerad att jag inte visste vad jag skulle göra av min känslor, så jag knåpade ihop en dikt för att på så vis skriva av mig.  

Det är hårt att leva
Det är tungt att dö
Det är svårt att skita i 1 meter snö

Sedan försökte jag pigga upp mig själv med att spana på nätet efter vårplagg att införskaffa. Jag hittade bland annat tröjan nedan vilken är en klar favorit - härliga färger och en snygg luva. Dessutom är det ju sportiga hoodies som gäller i vår.  



Ja vi får väl se när det här bedrövliga vädret ska dra sig tillbaka, men om det inte sker inom en snar framtid så går jag i ide.


Kommentarer
Postat av: Plopp

HA HA HA HA HA, GRYM DIKT!!!

2010-01-20 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0