Definitionen av näthatet - en simpel kattastrof




Efter att ha bloggat i ungefär två år, har jag nu drabbats av det berömda näthatet. En katt vid namn Gimpa, besudlade i morse mitt kommentarfält med följande ord:

Hey!
Jag har noterat att du snackar en hel del skit om katter vilket jag kan förstå med tanke på att du är så liten och dina öron är gigantiska, du är helt enkelt rätt ful och de flesta katter är naturliga skönheter. Mina människor avgudar mig och lyder min minsta befallning, eftersom jag redan så fort jag skaffade dom visade vem som bestämde. Det osar avundsjuka om dig! Hahaha! Ha en för djävlig jul!

//Gimpa the incredible and catylicious

Ps. Men tack för en underhållande blogg. Jag älskar att läsa om hur din pyttemänniska gång på gång förnedrar dig! Makes my day!


Efter att ha tagit mig en titt på Gimpas blogg, sitter jag nu här och skrattar hånfullt. Skönhetsipsen avlöser varandra och i ett inlägg raljeras om vem som passar bäst som lussekatt - utseendefixeringen är total! For your information Gimpa, så har jag faktiskt ett ärr i mitt ena öra - ve och fasa va?! Men det blir så när man lever ett fartfyllt och hjältemodigt liv förstår du. Det blir så när man inte är rädd för att få lite skit under klorna och gärna tar en kula för dem man älskar. Men det där vet du förstås ingenting om. Du är för upptagen med att inbilla dig att du kan tämja dina människor, men har inte ens funderat över att ditt revir enkom sträcker sig mellan toaletten och vardagsrummet. Endast innekatterna har en längtan Gimpa - resten strövar fritt.

/Håkan

Ps. om nu Pyttemänniskan makes your day så djävla härligt, så kan du ju adoptera honom. Du om någon behöver en svansdragare!






Kommentarer
Postat av: Gimpa

Håkan, du skryter om ditt ärr i örat. Du glömde nämna ärren på pungen från när din mandom stals från dig!



Ps.Är det en bild från när du föds du har lagt upp här?

2010-12-19 @ 11:05:59
URL: http://grimaschommorgonen.blogg.se/
Postat av: Håkan

Jag trodde verkligen inte att du skulle uppfatta mitt ärr som skryt, utan som ett skönhetsfel manandes till nio självmord (antar att du inte gjort av med ett endaste av dina patetiska nio liv, skönhetsmisse!). Det kanske finns något bortom din ytlighet ändå.



Ärr på pung? Den där butangasen gör dig inget gott kan jag förtälja.



Angående bilden: Det är jag som bajsar. I det fria. Jag gillar nämligen inte att skita där jag äter - en lyx som du inte har möjlighet att överväga.



2010-12-19 @ 13:08:48
Postat av: Sivan

Tyst Gimpa!Team Håkan rasar över din fräckhet!



Hur fick du ärret Håkan? Va inte så blygsam. Berätta om dina bragder nu.

2010-12-19 @ 13:53:37
Postat av: Anlo och Truls!

We love Håkan!

2010-12-19 @ 14:03:14
Postat av: Gogge

Håkan är hur cool som helst. En gång fick han en fransk bulldogg att kräkas bara genom att skälla på honom. Jag var där och bevittnade detta.

2010-12-19 @ 16:44:59
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Gimpa

Jag tror inte det var skällandet utan åsynen av Håkan som tillslut fick frallan att kasta upp.

2010-12-19 @ 19:44:09
URL: http://grimaschommorgonen.blogg.se/
Postat av: Lindooow

HEJA HÅKAN!!!!! Men den där Gimpan verkar rätt cool också =) stor som tusan! Du måste nästan vara mindre än den?? ;-)

2010-12-19 @ 20:40:20
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår det flera roliga tävlingar i min blogg! Du hittar dem i högerspalten och kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design

- Mockasiner från DobiDobi.se



Delta gärna! Lågt antal deltagare, så större chans att vinna!

2010-12-19 @ 21:12:51
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Håkan

Gogge:U know I love u och innerst inne älskar jag och Johnny varandra också säger mamma.



Gimpa: Ännu en upprepning av denna ytlighet. Vi vet redan att du är djävligt utseendefixerad, så du behöver inte påvisa det om och om igen.



Lindrooow: måhända är jag mindre än Gimpa, jag bryr mig föga om storlek.



2010-12-20 @ 11:33:22
Postat av: Lindooow

Hahaha, ne, o muskler tar ju faktiskt 4 grr så liten plats som fett.. :-D

2010-12-20 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0