Morsan kan inte få nog...

...av kommentarer som denna:

Hej!

Vi känner inte varann men jag vet vem du är (obehaligt va, höhö!), kanske gemensamma bekanta or so? Å pga det har jag hittat din blogg via någon bekants bekants fejsboksida - sådan är jag, lägger mig i saker jag inte har å göra med;) Och sånt lönar sig tydligen för jag finner din blogg vansinnigt roande!! Jag gillar ditt språk å din cyniska framtoning! Ja, det var det ville säga. Keep up the good work!

Mvh/C.


Tack som fan C, det är just DIG som jag skriver för! Veckan som passerat har varit full av hets, stress, press, psykbryt, kräftor och grillat kött och kan lätt liknas vid ett verk av Salvador Dali - surrealismen har så att säga varit total! Jag har varken funnit tid, ork, vilja eller inspiration till att skriva, men när bloggkommentarer, mail, sms och uppmaningar på Facebook gällande efterlysningar av nya blogginlägg börjar uppenbara sig, så får jag gnistan tillbaka.  Det vore en omöjlighet för mig att känna varenda läsare, men jag älskar verkligen kommentarer från "främlingar" för då kan jag få en liten bild av vilka ni där ute är och det inspirerar mig!

Ha det så bra nu och håll er från droger, drick mycket vatten, använd solskyddsfaktor och se till att få ordentligt med sömn. Om ni precis som jag ofta funderar på om ni är på väg in i ett vansinnestillstånd eller bara befinner er i någon form av utvecklingsfas, så se till att göra knipövningar så att väntan blir till till något meningsfullt.

Glad lax och gott nytt bråsk!

Nedan: en morgonfrisyr av bästa kaliber...


...till och med ögonbrynshåren står åt alla håll!

Kommentarer
Postat av: Malin K

snyggt ju!

2010-08-09 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0