Loppiambassadören tipsar!

Som ambassadör för secondhandsighten Loppi.se vill Morsan återigen tipsa om några annonser som just nu florerar på sighten - pass på!

Finfint klädpaket



Sparkbyxa i plysch med igelkott från Me & I. Stl 62/68
Body med noshörningar från Me & I. Stl 62/68.
Grå velourbyxa med dragsko från Nanou. Stl 62.
Bodysuit/pyjamas från Hjort. Stl 3-6 mån.
Hjälmmössa från Ida T. Stl 60.
Brun plyschbyxa med turkos och grön prick på bakfickorna, från Mala. Stl 6 mån. 

Paketpris: 375 kr

GÅ DIREKT TILL ANNONSEN



Åkpåse från Elodie



Åkpåse i toppskick med plats för fempunktsbälte. Dragkedjan går hela vägen runt. Vatten- och vindavvisande. Pris 450 kr

GÅ DIREKT TILL ANNONSEN

Kommentarer
Postat av: Lilla M

fina, TACK för tipset!

2010-08-13 @ 14:52:57
Postat av: Limpan

Jag vill ha åkpåsen, men jag vet inte vad jag ska ha den till för jag misstänker att jag är lite för stor för den.

2010-08-19 @ 08:03:41
URL: http://lovely-limpan-not.blgospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0