Sagan om när Morsan blev nöjd


I fredags  besökte vi ICA Maxi. Precis som de senaste gångerna då jag och Musse handlat mat så kantades också denna av hets, stress och total okoncentration på själva varuinsamlandet. Härjet vägrar nämligen att sitta fint och ställer sig mycket heller upp i det lilla sätet i kundvagnen nu för tiden. Han gillar även att slita tag i allt som kommer i hans väg, för att stoppa det i munnen alternativt slänga det i golvet. När jag var som mest förvirrad så dök en tant upp från ingenstans och frågade vad det skulle bli för tårta ikväll. När hon sedan såg hur hela min kropp förvrängdes till ett frågetecken och mitt ansiktsuttryck signalerade "jag har ingen aning om vad du pratar om!", så tillade hon "ja för ni ska väl fira de vänsterhäntas dag idag, du skrev ju det på bloggen!!!?".




Då blev Morsan galet nöjd, tänk att bli igenkänd på ICA Maxi! Vågar jag kalla mig för lokalkändis nu? Puss på dig tanten!!!


Kommentarer
Postat av: .....................

ha ha, du är snart nya Blondinbella!!!

2010-08-15 @ 22:48:00
Postat av: Linnea Larsson

coolt :-P

2010-08-15 @ 22:52:25
Postat av: Pernilla

Hahah fy fan. Bra jobbat. Får ta autograf nästa föräldraträff då ;) När den nu är...

2010-08-16 @ 09:52:29
URL: http://viciousmamalicious.wordpress.com/
Postat av: Noni

Är det kanske läge att trycka upp foton på flocken och signera dem så att jag bara kan del ut när folk kommer fram?



Ja vi skulle ju ses och promenera bestämde vi ju, vad hände med det?

2010-08-16 @ 10:38:19
Postat av: Pernilla

Annars kan ju jag sprida ut dom och säga att jag kommenterar er blogg varje dag så att jag blir b-kändis och ni a-kändisar..?



Ja jag vet inte vad som hände riktigt. Men ännu finns ju tid, just nu slutar ju jag att röka så jag är inget vidare sällskap alls. Men vi får bestämma något framöver :)

2010-08-16 @ 17:47:36
URL: http://viciousmamalicious.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0