Surt sa räven om rönnbären...

Just i detta nu sitter Hans Höghet där på golvet och roar sig själv och jag vågar inte röra en fena. Blir han påmind om min existens så kommer han nämligen istället befalla mig på sitt ylande vis, att jag genast ska börja underhålla honom. Så jag sitter här helt tyst och stilla och är galet sugen på det nybryggda kaffet som står där borta och doftar så härligt i sin kanna. Men jag kan inte gå dit och hälla upp en kopp för då riskerar jag som sagt att störa Diktatorn i hans härjiga roande av sig själv och då blir det ju ändå inget kaffe för min del.



Det där kaffet är nog inte så särskilt gott i alla fall och när jag tänker efter så doftar det inte alls så härligt...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du måste lära hunden att hämta. Utan kaffe går bara inte.

2010-08-19 @ 19:58:24
URL: http://viciousmamalicious.wordpress.com/
Postat av: Noni

Har du sett dom där St Bernardshundarna som dom har i alperna, dom som har en liten tunna runt halsen med sprit i som dom ger till lavinoffer efter att de grävt fram dem? En sådan borde Håkan ha runt halsen, fast med kaffe i.

2010-08-19 @ 21:10:28
Postat av: Pernilla

Jag vet inte om jag sett dom, men det där med spriten låter bekant. Jag tycker nog att Håkan ska klara av att komma bärandes med både kaffe och sprit...Börjar han bära vin så får han gärna ta en utflykt till mig också..:P

2010-08-20 @ 08:41:51
URL: http://viciousmamalicious.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0