Amen min pappa....

Hilding kom förbi hemma hos mig här om kvällen. Av någon anledning så började vi jämföra farsor och det hela skevade givetvis ur till slut.

Hilding: min pappa är mycket fränare än din, han är militär och kan bomba folk i huvudet så att dom blir ledsna.

Håkan: äh, det var inget att komma med jämfört med min pappa - han är trucker och hans lastbil väger 60 ton och med den kan han köra över folk så att dom blir platta.




Hilding: amen min pappa kan kakla, måla och lägga golv skitbra.

Håkan: och? Min pappa kan skruva ihop rör, rensa avlopp och har byggt både en altan och ett altantak.





Hilding: amen min pappa är så bitig att man kan luta hela huvudet på honom och utan problem få plats med en Mc´Donald´s-meny bredvid att snaska på!

Håkan: amen det har ju inget att göra med att din pappa är bitig, det har ju att göra med att DU är liten!

Hilding: du kan inte bevisa någonting!

Håkan: skit på dig!

Hilding: har jag redan gjort och dessutom skyllt på dig!

Håkan: FREAK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0