Tjena Challe!

Hej kära läsare, det är Musse som skriver och jag har hälsat på min nya vän Charlie.



Han är bara några dagar gammal.




Vi sa inte så mycket till varandra för han var väldigt mätt och trött. Jag testade dock hans golv för att se hur lätt man kan åla på det (för er som är intresserade: köksgolvet var perfekt så där behöver hans föräldrar inte göra några förbättringar, men vardagsrumsgolvet var lite väl matt faktiskt). Hur som haver gav jag Charlie en present som symboliserar starten på vår livslånga vänskap.



En käpphäst som är ett lejon som är en käpphäst som är ett lejon som är en käpphäst som är ett lejon och så vidare... Jag har självfallet en likadan och tillsammans ska Charlie och jag så småningom rida på dem mot solnedgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0