Morsan kirrar!

Det är ju en hel del att styra upp på huset: hängrännor, fönster och dörrar måste bytas, hela skiten måste målas och badrummet måste extrafogas och silikonas. Nu har jag dock sett till så att jag får detta ordnat åt mig. I födelsedagspresent har jag av Ann-Mari önskat mig hennes man Janne och två äldsta söner Chrisse och Basse - 3 handymen av toppklass! Dessutom har jag just värvat alla medlemmar av BYGGIDIOTERNA till förverkligandet av mitt drömhem, genom att lova att jag då och då under fixandets gång, kommer att spatsera förbi lättklädd så att de kan vissla efter mig. Byggjobbare får kickar av att vissla efter halvnakna fruntimmer, det vet alla och en var!



"Fy fan, ska hon låta sig objektifieras så bara för att få saker och ting fixade på sitt hus, hur kan hon!!!???", tänker ni nu. Då ska jag genast förtälja att det minsann inte är någon konst för allt sedan 5 månader tillbaka är jag nämligen totalt avsexualiserad! Jag äger inte ens mina egna bröst längre då någon annan har tagit dem i besittning och suger dem långa ungefär var tredje timme. Min kropp är inget annat än ett redskap nu för tiden och jag kan inte för min vildaste fantasi förstå hur någon skulle kunna se mig som ett sexobjekt. Detta vore det enbart korkat av mig att inte ta vara på och ni där ute som vill hata, hata på ni bara för jag kunde inte bry mig mindre!


Kommentarer
Postat av: Nils

U go girl! FU haters.

2010-04-08 @ 14:32:20
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

WORD!

2010-04-08 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0