Mitt hårfäste



Mitt hårfäste har börjat krypa nedåt. Om jag har otur/tur så växer det tillslut ihop med mina ögonbryn. Vad jag menar med otur i samanhanget är att det inte skulle se klokt ut. Vad jag menar med tur i sammanhanget är att jag då skulle kunna ta anställning vid en kringresande cirkus, som en variant av skäggiga damen. Fast det klassas kanske som tur i oturen? Eller har jag enbart tur om mitt hårfäste växer ihop med mina ögonbryn, för vem vill inte jobba på en kringresande cirkus lixom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckost jag och clownen Manne har samma hårfäste!

2010-04-06 @ 20:20:29
Postat av: Noni

Känns lite som pest lr kolera och vi kan båda jobba på cirkus!!

2010-04-06 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0