Det kom ett mail...

Käre Håkan,

Jag är en schäfer i mina bästa år och en väldigt trogen läsare av din blogg. Jag skulle bli oerhört tacksam om du ville publicera en efterlysning åt mig. Det förhåller sig nämligen så att jag sedan i påskas saknar min kära vän Kastrup, som då gick ut på sin årliga långfredagspromenad och inte har synts till sedan dess. Kastrup är en beige chiuauha av storlek mindre och han bar vid försvinnandet en gul väst och gröna gummistövlar. Nedanstående foto är den enda bild som tagits av Kastrup, synd med tanke på att han är aningen oskarp på den.




Tack för en trevlig blogg!
/Schäfer-Sheila

Hej Schäfer-Sheila!
Det värmer i i hjärtat att höra att du tycker om min blogg och självklart publicerar jag din efterlysning. Chihuauor är emellertid inte en hundras som jag drar särskilt jämt med, varför jag undrar om du egentligen ställt dig frågan gällande huruvida Kastrups försvinnande verkligen är av ondo? Jag har otroligt svårt för att tro att en chihuaua kan vara trevlig eller överhuvud taget något att ha. Har du förresten numret till katten på bilden? Jag skulle vilja byta ett ord med vederbörande, då jag tror att denne och jag kan tänkas ha en hel del gemensamma intressen...
Väl mött Håkan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0